Allah kimseye yaşatmasın annem hastanede enfeksiyonu çıkmış çocukluğumdan beri bir korku ile büyüdüm büyümeye devam ediyorum.
Doğmadan önce annem felç geçirmiş bu yüzden bayağı hastalık getirdi.
Tansiyon Nöbet vs derken birsürü hastalık yazdığımda bitmiyor ayda 2 kere yatağa yatıyor yani o korku herşeye değer.