Hocam çok beğendim. Hayırlı olsun. Yalnızca hem whatsapp hem de mesaj yaz ikonu ikisi bir sırıtmış biraz sanki. Yalnızca biri olsa daha mı iyi olurdu diye düşünüyorum. Bu arada tema hakkında bilgi verir misiniz? Dini bir tema arıyorum ben de uzun zamandır. Belki faydalanabilirim. Başarılar 👍🏻