İstanbul'da her gün 650 kişi falan yakalanıyormuş virüse ama sokakta insanların yarısı maskesizdi son yasak gelene kadar. Hala takmayan bir sürü kişi var daha dün en merkezi yerlerde bile takmayanlar vardı. Takanlar da Allaha emanet takıyor zaten.
Dün tatlıcıya gittim o sırada vakalardan bahsetti adam dedim bitmez abi bu iş. Bitmez tabii ya insanlar cahil dedi. Bunu diyen adamın suratında maskesi bile yok işlek yerde dükkanı dükkanın önünde oturuyor bütün gün.
Her şeyi çok biliyoruz maşallah ama uygulamıyoruz. Bizim haricimizde herkes cahil bir biz değiliz.

Çok geçmiş olsun, Allah şifa versin. Morali yüksek tutun. 5-6 tanıdığım oldu atlattı çoğu hastanede bile yatmadı evde hafif geçirdi. Ramazan ayında 1 metre mesafe ile oturduğum arkadaş 3 gün sonra pozitif çıktı.
Umarım anneniz de siz de ve tüm hastalar da tez zaman içinde iyileşir.