Allah şifalar versin hocam umarım tez vakit sağlığınıza kavuşursunuz. Milletimiz halen o kadar bilinçsiz ki, ofisimizin tam ortasından şerit çektik, maskesiz girmeyiniz yazdık girişte dezenfektan var, tüm çalışanlarımıza maske taktırıyoruz ama gel gelelim bunu müşteriler bunu dinlemiyor. Maskesiz girenleri dışarıya çıkartıyorum ama hepsine diyemiyoruz maalesef 1 değil 2 değil onlarcası içeriye maskesiz giriyor, yetmediği gibi şeridi geçiyor masaya elini koyuyor, daha samimi olduklarımız karton bardakla çay vermemize tepki gösteriyor su sebilini kaldırdığımızdan şikayetçi. Ya virüs mürüs bize bişey yapmaz diyorlar. E sana yapmadı diyelim anan baban yok mu? hiç mi iletişime geçtiğin kişilerin vebalini düşünmüyorsun? Ne olacak halimiz bilmiyorum. Aşısı bulundu bulundu yoksa tüm insanlığa bulaşmadan bu güvenlik önemleriyle mümkünatı yok bitmez.