LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimki de 22 haziran hocam (:


Manual index nasıl yapıyorsunuz hocam ? Merak ettim.




Ufak ufak bilgi vermek istedim hocam ne demek devam ettirmek istiyorum böyle konuları.

Manual index derken google'a siteyi kendim girmiyorum tabi, search console'a linki yazıp indexlenmesini istiyorum. siteye yeni yazı eklediğimde ya da herhangi bir değişiklik yaptığımda tekrar indexle diye talimat veriyorum sağolsun kırmayıp geliyorlar siteye.