19 Haziran da
Benimki de 22 haziran hocam (:
Güzel bilgi

bu aralar nedense garip şeyler oluyor, robotları zorla siteye sokuyorum resmen. her içerik için manual index açıyorum falan...
Manual index nasıl yapıyorsunuz hocam ? Merak ettim.
Hocam çok büyük dertten kurtuldum. İyi ki açmışsın konuyu
Ufak ufak bilgi vermek istedim hocam ne demek devam ettirmek istiyorum böyle konuları.