Arkadasalar elimde yedek bir pc var bunu tamamen hiç fire vermeyecek şekilde abd yapmak için ne yapmalıyım sizce
sadece vpn ve tarayıcı dili olarak değil mesela ben işlemlerim için 4.5g mobil internet kullanıyormher uçak moduna aldığımda benzersiz ip veriyor fakat ben bunuda usd olarak yapmak istiyorum vpn ler hep çer çöp proxy alıyorum ondada verim yok

TAMAMEN ABD görünmek istiyorum herşey ile tavsiyeleriniz nedir