Bu arada firmalar akşam 5 den sonra kargo almıyor ama arkadaşım saat 8 e kadar kargo alıyor ve kendisi bizzar havalimanına götürüyor. Bir ara kendim yolladım ertesi gün gitmişti. Tabi ben şok ))