Selam arkadaşlar. Dün akşam bir domain kayıt ettim.

Profilresmi(.)com

Görüşleriniz nedir? Transfer süresi dolana kadar boş yatırmak yerine projelendirip elden çıkarmayı düşünüyorum. Ne gibi bir proje yapılabilir?