Cancomertler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onay alabildiniz mi ? bende 2 aydır onaybeklıyorum red yemekten sıkıldım artık

Edit; Kendileri ulaşıp bütün sorunlar için yardımcı oldu. Teşekkürler
.