Olsun, 1 - 1 olsa da artıyor bir şekilde. Forumda ticaret dibe vurmuş durumda, 2 gündür açık arttırmadaki konuma teklif bile gelmedi. Açık arttırma forumundaki konulara bakıyorum, 40 TL den yukarı konu açıldıysa teklif gelmiyor.
Öyle öyle ama son zamanlarda senin de dikkatini çekti mi bilmiyorum hocam; balon, up, boost'cu arkadaşlar var birbirlerinin konularını şişiriyorlar.