Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
est. hocam ne özürü, siz istersiniz de yorum olmaz mı oldukça güzel olmuş hızlı site başarılar dilerim.
Teşekkür ederim acizane uğraştık birşeyler yapmaya olumsuz bir dönüş olur mu diye açtım konuyu