asigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet özür dilerim herkesten dalgınlığıma gelmiş e site hakkında yorum yok mu
est. hocam ne özürü, siz istersiniz de yorum olmaz mı oldukça güzel olmuş hızlı site başarılar dilerim.