yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla offshore olacak veya esxi'den açılacak ki o riske çoğu firma girmez.
Bütçenizi belirtin hocam ona göre bakalım(ama söyleyeyim ucuz olmayacak)
Risk nedir hocam