massetza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İki senelik bir üniversiteye gidersen DGS ile geçiş yaptığında üniversitesine göre değişiklik göstermekle beraber en iyi ihtimal 1 sene kazancın olur. Genelde sıfırdan başlatıyorlar. Muaf olma işi hikaye. 1. sınıfın 1. döneminden 10 ders varsa 4 muaf oluyor. 1. sınıfın 2. döneminden yine 10 ders varsa 3 muaf oluyor. Yarım dönem anca sayıyorlar. Zaten DGS ile yerleşen arkadaşların kurul sürecinde 4 hafta derse giremiyor. 4 hafta sonra neresinden tutsan sıkıntı adapte olamıyor. Sınıftakiler bi değişik bakıyor

Bence direk 4 yıllık bir üniversite seçimi yapın.
Teşekkürler hocam yorumunuz için gerçekten kafam çok karışık 2 tarafında + si - var tekrar girersemde ayt yi basaramamaktan korkuyorum
seric33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok zorlu bir dönemdesin genç adam malesef ülkemizin şartları bir sınavı hayatının kalanını belirleyen düzeyde ben 30 yaşındayım 7 yıl boyunca üniversite okudum bu dediğim kulağına küpe olsun üni bölüm vs önemli değil çok duymuşsundur ama kendine ne katacağın önemlidir 2 yıllıkta olsa 4 yıllıkta olsa o okulu boş boş gidip gelerek okumaktansa hiç gitme. Benim tavsiyem daha 18 yaşındasın sırf üni için 2 yılını meslek yüksek okulunda heba etmek sonra 4 e tamamlasan dahi 3. sınıfta herkesin kaynaştığı bir ortamda yabancılık çekmek yerine 1 sene daha sıkı çalışıp direk 4 yıllığa git. Ben 5. girişimde kazandım ve iyikide üniye mezun olmam gereken yaşta gitmişim diyorum
Teşekkürler hocam yorumunuz için aile akrabalar vb 3-4 kere sinava girmeme pek olumlu bakicaklarini sanmıyorum dediğiniz gibi DGS seçip kazansam bile birde ortam sıkıntısı olucak 🤦🏻*♂️