Hocam açıkçası ayt yi tekrar girsemde yapamam diye korkuyorum çünkü temel denilen bir şey yok aileye de 2 yıllık diyince olumlu yönde bakmıyorlar ben de DGS için cabalamayi düşünüyorum
Çevremden kimse devlet üniversitesini tavsiye etmiyor aklında bulunsun. İmkanın varsa vakıf üniversitelerini tercih et derim. Tabi araştır yinede. DGS'ye gelince konular zaten basit asıl önemli olan süre. Sınavda soruları kısa sürede çözmenin tek yoluda bol bol soru çözmekten geçiyor.