Çok zorlu bir dönemdesin genç adam malesef ülkemizin şartları bir sınavı hayatının kalanını belirleyen düzeyde ben 30 yaşındayım 7 yıl boyunca üniversite okudum bu dediğim kulağına küpe olsun üni bölüm vs önemli değil çok duymuşsundur ama kendine ne katacağın önemlidir 2 yıllıkta olsa 4 yıllıkta olsa o okulu boş boş gidip gelerek okumaktansa hiç gitme. Benim tavsiyem daha 18 yaşındasın sırf üni için 2 yılını meslek yüksek okulunda heba etmek sonra 4 e tamamlasan dahi 3. sınıfta herkesin kaynaştığı bir ortamda yabancılık çekmek yerine 1 sene daha sıkı çalışıp direk 4 yıllığa git. Ben 5. girişimde kazandım ve iyikide üniye mezun olmam gereken yaşta gitmişim diyorum