İki senelik bir üniversiteye gidersen DGS ile geçiş yaptığında üniversitesine göre değişiklik göstermekle beraber en iyi ihtimal 1 sene kazancın olur. Genelde sıfırdan başlatıyorlar. Muaf olma işi hikaye. 1. sınıfın 1. döneminden 10 ders varsa 4 muaf oluyor. 1. sınıfın 2. döneminden yine 10 ders varsa 3 muaf oluyor. Yarım dönem anca sayıyorlar. Zaten DGS ile yerleşen arkadaşların kurul sürecinde 4 hafta derse giremiyor. 4 hafta sonra neresinden tutsan sıkıntı adapte olamıyor. Sınıftakiler bi değişik bakıyor
Bence direk 4 yıllık bir üniversite seçimi yapın.