Bu sene mezuna kalırsanız seneye çok daha kötü bir ortam olacak çünkü bu yıl mezuna kalan sayısı günden güne çoğalıyor , tercih yapmayacak kendini deneyecek olan da öyle. Girin bi deneyin kendinize güveniyorsanız DGS ile devam edersiniz.