Bende aynı durumdaydım 1 milyon 114 bininci olup istanbul arel üniversitesi %50 burslu bilgisayar programcılığı kazandım 2.sınıfa geçtim şimdide bitince DGS düşünüyorum. Ben şahsen mezuna kalsam okuldan soğurum düşüncesiyle direkt başlamak istedim ama eğer sen soğumam düzenli şekilde çalışırım diyorsan bu seneyi pas geçip seneye 4 yıllığı kazanabilirsin.