Invision Power Board (IPB)
Hiç duymadım onu nasıl lisans ücreti nedir
Son yılların en popüleri sanırım XenForo olsa gerek. Yine de SMF ve MyBB'nin bende yeri hep ayrı olacaktır. Haa bir de WebWiz vardı. Bunu herkes bilmez ASP tabanlıdır. WebWiz'in yeri ise bambaşka.
Webwiz biliyorum duydum hocam