@Mega; hocam dilersen referans amaçlı bana bir tane aç bende merak ettim bu işi ve sebebini. Tabii senin içinde uygunsa. Kullanıcılara neden kapandığına dair email geliyorsa hepsi yorumlanabilir. Politika ihlali olarak yapılanlar bellidir ancak kullanıcıda yapmadım diyorsa sebebini bilmek gerek. Belki açılış yöntemi ile ilgili bir problem varsa açarken sorun yok. Teslim ederkende sorun yok ama sonrasında yakalanıyor olabilir.

@rtaxads; 'in anlattığı da oldukça temiz gözüküyor çünkü.

Belki de insanlar istedikten sonra hemen açıp ardından vm oluşturup 24 saat bekleyip öyle teslim etmek gerek. Aklıma bu geldi. 30 gün değil 29 günlük olsun ama temiz olsun.