Kardeşime katılıyorum ek olarak;
Meşhur olarak bilinen seyit, en kötü bari ismini değiştirseydi ya öyle dolandırsaydı diye düşünmediğim sayılamaz. Seyit Peygam efendimiz (sav) soyundan gelenlere deniliyor ve bu adam sayesinde maalesef isim kötü olarak anılmakta. Benim de adım seyit ilk ben bu dolandırıcıyı tanıdığımda bir ah çektiğim doğru. Daha dikkatli olmamız lazım. Genelleme değil şahıs olarak ilerlememiz gerek. Üzülme sen kardeşim herkes hak ettiği makama ulaşır.