bende hala duruyor, şikayet kategorisine yorumlar kapandığından beri uslu bir üyeyim artık

bu arada 2 tane davetiye hakkım var birini tanıdığınız birine verebilirim hocam benim çevremde pek bu tarz işlere meraklı biri yok malaesef