isengocen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 adet hesap satın aldım, 24 saat içerisinde VM kapatıldı, tavsiye etmiyorum
rtaxads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim hesabımda devre dışı kaldı satıcı kural ihlali falan diyor ama hiçbir kural ihlali yapmadım, ben garantisiz olduğunu bilerek aldım o yüzden sorun yok sadece belirtmek istedim. edit: Alacaklara tavsiyem garantili hesap alsınlar.
mesajınız için tesekkür ederim hocam
buda bana iletmiş oldugunuz ekran goruntusu : https://prnt.sc/t5v3dw