1 adet hesap satın aldım, 24 saat içerisinde VM kapatıldı, tavsiye etmiyorum
Benim hesabımda devre dışı kaldı satıcı kural ihlali falan diyor ama hiçbir kural ihlali yapmadım, ben garantisiz olduğunu bilerek aldım o yüzden sorun yok sadece belirtmek istedim. edit: Alacaklara tavsiyem garantili hesap alsınlar.