orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öylemi r10 da çok tanıyan çıkıyor bu aralar ve mutlu oluyorum iyiki varsınız
2017 de kanalınız vardı hatırladım vayy be zaman ne hızlı geçmiş