Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazılımı yapan kişi aylarca uğraşsın kafa patlatsın,
bir kaç kendini bilmez emek hırsızı çıksın 2-3 şey değiştirsin bir de yüzsüzce satmaya çalışsın.

özgün olun, üretici olun. bırakın kene gibi yaşamayı.
Lisansını kim satıyor şuanda ?