Konu
Elimde instabom v4.2 var
25-06-2020, 03:34:31
#18
semihmalkoc53
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yazılımı yapan kişi aylarca uğraşsın kafa patlatsın,
bir kaç kendini bilmez emek hırsızı çıksın 2-3 şey değiştirsin bir de yüzsüzce satmaya çalışsın.
özgün olun, üretici olun. bırakın kene gibi yaşamayı.
Lisansını kim satıyor şuanda ?