semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sağlamını topladım mobiltakipciyiz.com un.
yönetim panelini atabilirmisiniz ve yektanın bundan haberi varmı yazılımın sizde oldugundan ve satttıgından ?