Hocam çok önemli değilse silme, kalsın. Belli ki temanın kalanıyla entegre yapıda ve silinince tema doğrudan kullanılamaz hale geliyor. Kesin bir yolu vardır gerçi ama bulana kadar uğraşmak gerek.
pasifleştirirdim ondan kaynaklandığını bilseydim şuan hatanın o olduğunu yakalayabildim adım adım zaten sayfayı yeniliyordum her yaptığım değişiklikte nerde hata verir sorunu yakalamaya çalışıyordum o yüzden bileydim başım gözüm üstünde tutardım