jannahın kendi bana göre hiçbir özelliği olmayan footere koyduğu menü silince anasayfam olduğu gibi kalıyor sayfa aşağıya inmiyor ne yaptıysam düzeltemedim yardım lütfen denemediğim yöntem kalmadı