fixeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödemenize gerek yok, aynı seçim zamanı oy kullanmayanlara verilen para cezasında çıkan af gibi bunda da olacaktır.
Hay ağızınız bal damlıyor inşallah öyle olur daha GİB üzerine düşen bir ceza yok bakalım belkide insafa gelip arkamdan yırtmış olabilir.