Ödemeyi düşünmüyor musunuz

ileride bir devlet dairesinde bir şey yapacağınıza karşınıza çıkıyor ödemek zorunda kalıyorsunuz
Biliyorum, vergi dairesiyle çok işim oldu veya çok işi olan tanıdığıma şait oldum. Miras düştü var sayalım mirastan borcunu düşüyor öyle veriyor, üstüne alım - satım yapamıyorsun vs.
Şuan okuyorum, ödeyebilecek durumda olmadığım için ödemeyi düşünmüyorum, yoksa devlet alacağını bırakmaz bunu da iyi biliyorum.