Arkadaşlar bu konu hakkında bilgisi olanlar için benimde bir sorum olacak Dropshipping yapıyorum. Başkası fatura keserek ürünü gönderiyor komisyonu ben alıyorum. Bu durumda benimde şirketim olmak zorunda mı?