Merhaba arkadaşı referans ol almadığı haklı olarak ticaret yapmam istemediğinizi fark etim. Arkadaş ile uzun zamandır ticareti miz vardı şuan satışa sunduğu Scirpti kullanmaktayım. Apkamca.net olarak işlem sağlıyorum . Saygılı ve dürüst bir arkadaştır ticarette bir s
scripti alıp ticaret puanı neden vermediğiniz diye soran olursa eğer daha önceden ticaret yaptığımız için ticari puanı kullanmadık.