Hastanedeyim 2-3 gündür.
Burada bile insanlar amaan sıkıldım diye çıkarıyor maskeyi.
3 kişi hastaneyi bölge bölge dolaşıp maske takın uyarısı yapıyor.
Maske takın diyenler sizi düşündüğü için de söylemiyor ayrıca
Aşırı bilinçlenmemiz gerekiyor bu konuda.