SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben o maskeyi cebinde veya elinde sallayarak gezdirip polis görünce takanlardan değilim, ilk başta yunus polisi gördüğünde maskeleri takalım diye megafondan uyarı geçti sonrasında bana bakarak sizin maskeniz yok mu dedi bende kolumda dedim geldi yazdı. Alayladığımı düşündü sanırsam...
Ben orda ne itiraz ettim cezaya ne de takmış gibi yaptım, çünkü o görevini yapıyor bende kural dışı davranıyordum. O cezayı ödeyeceğim zaten, fakat bu demek değildir ki ben o maskeyi ağzımdan çıkarmayacağım. Çünkü maske ağzımı burnumu kapatıyor ve düzgün nefes alamıyorum.




Teşekkürler.


Saatlerce güneşin altında yürürseniz ve o maskede rahat hava akışı sağlayamadığınız zaman emin olun bir süreden sonra sizde kolunuza takmaya başlarsınız.
Zaten keyfi dışarı çıkmıyorum staj işlemlerimi halletmek için çıktım onda da cezayı yedim.
bugün bende dışarı çıktım alışveriş için keyfi değil sıcaktan maske bile sırılsıklam olmuştu yanıma aldığım yedeği ile değiştirdim. Bahanelere sığınmayalım.