Çalıştığım iş yerinde servisten binip ininceye kadar maske takmak zorunlu. İş yerimde 8 saat yeme-içme dışında maskeyi çıkarmak yasak bu kurala tüm mavi ve beyaz yakalı çalışanlarda dahil. Maskeyi çıkarmak savunma sebebi. Kusura bakmayın ama maske takmamanın hiç bir savunması ve açıklaması olamaz. Maskeyle yaşamaya, dolaşmaya, gezmeye artık alışmamız lazımdı.