kadioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle değmez.
Aradım müşteri hizmetlerini, normalde 70 lira fark varken üst modelle, benden 300 lira istedi. Ben de vazgeçtim hocam çok sağol bilgilendirme için