İdeasoft altyapısı kullanıyorum memnunum, birde otopilot sistemleri var denemek için küçük bir bütçeyle açtım google reklamlarına gayet iyi dönüşler geliyor şaşırdım. Ama diğer arkadaşında dediği gibi en ufak birşeye yüksek paralar istiyorlar, tasarımları bence güzel değil özel tasarım yaptıralım deseniz o da 6.000 TL. Tabii iyi yönleride oturmuş bir sistem açığı yok güvenlik problemi yok kafanız rahat. Size kalmış.