Yapabiliyorsanız ücretsiz bir altyapı ile kendi sisteminizi kurun. Bu firmalara müşteri olana kadar iyi, sonra selam versen selamı almaya ücret istiyorlar. küçüçük tasarım değişikliklerine olmaz yapamayız vs vs. insanı çileden çıkartırlar. bilgini yoksa bile o firmaların 1 yıllık maliyetine birine yaptırın siteyi herşeyiyle sizin olsun kafanız rahat olsun. sonra birşey ekletmek isterseniz o firmalar 1000 çekiyorsa kendi sisteminize 500 e yaptırırsınız. çünkü alternatifi var. ama onların ekleme/güncellemeleri sadece kendi ellerinde