Sandikci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
16 tane 16 GB 10600R ram ihtiyacı vardır.
DGN içi olması tercihimizdir. Özel mesaj yoluyla teklif iletebilirsiniz.

İyi forumlar.
Selamlar,

Rica etsem, iletişim bilginizi özel mesaj olarak paylaşabilir misiniz ?