hocam blockchainde normalde hesapta 17 dolar var fakat 3$ aktarma parası istiyor o yüzden 14$ olarak yazdım.
Bende Blockchain kullanıyorum aktarımı az yapabilir sanırsam ? sabah saatlerinde aktarım yaparsak fee daha düşük oluyor. İstersen yarın sabahtan yapalım ben daha az kesintili alırım.