3 veya 4. mesajımda belirttim siteyi görmeden neden bu hatayı verdiğini anlamak zor. bu hatayı vermesinin bir kaç sebebi var bir tanesi de sizin belirttiğiniz gibi yavaş yüklenmesi ile alakalı. Ancak arkadaş taşıma sırasında bazı ayarları yeniden yapması gerekiyordu yeni sunucunun özelliklerine göre onları atlamış.
Söylediklerinizi yaptım hocam .htaccess ve kalıcı bağlantı ayarlarını. Başka bir işlem yapmam gerekiyor mu ?