Dostlar,
Haber blog sitem var her gün düzenli 1 blog ve 2 haber yazısı yazıyorum, fakat birisi devamlı içeriklerimi, görsellerimi ve konu başlıklarımı izinsiz aldığı için google gibi getir yapmak zorunda kalıyorum.
Günde 3 içerik eklediğimden her içeriğe google gibi getir yapmak zararlımıdır?

Önüne geçemiyorum kendisini defalarca şikayet ettim google fakat dikkate alınmadı. Karşı site eski bir site ben yeni bir siteyim.
İnsanlarda biraz emeğe saygı olmalı, ücretli yazılar alıyoruz.
Teşekkürler.