evet çok ucuz tuttum ve gayet iyi kullanıldı sadece kaar düşük ama kullanım devam ediyor oda iyi şuanda bir %10 daha arttırdım söylediklerinize göre ona göre bakalım sizce fiyatlar şuan iyimi
cielmedya.com
toplamda %20 bir kar var servislerin üzerinde sadece takipçide. beğenilerin herbirinda 10 20 kuruş olması lazım
sitenizi bırakırsanız incelerim
İmzamda mevcuttur sosyal.shop