Şimdi, farklı bir şey söylüyorsun... Ama konuyu açma amacının ne olduğu üzerine konuşuyoruz.
Rekabet kurulu elbette böyle durumlarla çok yakından ilgileniyor. Haksız kazanç, özellikle de insan sağlığı, toplum düzenini yakından ilgilendiren ürünler ile ilgili.
Ayrıntıya girmeyeceğim ama bunu sen bile düşünebilyorsan, diğerleri düşünemez mi? Kıyıda kalmış, yorum almış, ürünleri bulup satmak istiyorsun... Hakkındır, herkes bu şekilde kafa çalıştırıp para kazanmanın derdinde, kim bu şekilde vole vurup köşeyi dönmek ister diye sor, r10.net 'e Hotmail ile davetiye almak isteyen kişi bile parmak kaldırır.
Benim söylemek istediğim, hadi sana iki ürün bulayım, ya da sistemi anlatayım, o ürünü sana sattırırlar mı? Kasım ayı için satış adedi 35 milyon ürün. Ne bütçe, neler dönüyor, farkında mısın? Kolay değil bu şekilde, bilgin de olsa, paran da olsa böyle ürün satmak...
Havuza bir kova su döksem, o kadar sütün arasında beni fark etmezler demeye geliyor... Sonra, başlığı okuyan, ne kadar kolaymış, böyle yaparsak, köşeyi döndük vs.
Edit : Trednyol 'un Kasım ayı için sipariş aldığı ürün sayısı 35 milyon adet. Yoksa, 35 milyon adet satan ürünün sır kalması imkansız. Hadi sor kaldı, neden söyleyeyim?