buraya yazıp şov yapacana gidip rekabet kuruluna niye olayı aktarmıyorsun böyle böyle yapıyorlar diye, serbest piyasa isteyen istediği fiyata satar. İlla ürüne fiyat girilmesini istenmiyorsa ürüne marka tescili yaparsın fiyat girdirmezsin ürüne.
Şimdi Carrefoursa'nın 22 liraya sattığı ürünü Migros 30 liraya satıyor diye gidip Migros'un camlarını mı indirelim.
Buradada olur aynı olay kimi 1.5 liraya makale yazar kimi 10 liraya. Kimi 1 liraya takipçi satar kimi 20 liraya.