Şöyle düşün, bir mağaza bir ürünü yükledi sisteme, kendi markası değil, emek çekti, ürünlerini özenle gönderdi müşterilerine, aynı gün kargo yaptı gibi durumları düşün... Ürün ilk başlarda haftada bir, iki adet satarken, mağazanın bu gayreti ürünü günde 10 sattırmaya başladı... Bir başkası da, kalktı, 1 kuruş altına fiyat girdi, ve liste başı oldu. Ne kadar adil bir durum?
İllede satan bir ürünü, emek çekilen bir ürünü fiyatla satmak yerine, satacacak, koşacak ürün için emek, zaman harca senin için de aynı durumu söyleyeyim....
ne demek istiyorsun, ne anlatmak istiyorsun kendin anlıyor musun acaba.