Bir bayan olarak okuyunca ciltteki siyah noktadan bahsediyorsunuz sanarak konuya girdim ahahhahahahha
Ben r10'un siyah temasını kullanıyorum. Siyah temada ona pek denk gelmedim. Ama senelerdir var o.